Update

Inte skrivit här på ett bra tag. Jag har haft lite fullt upp med skola och lite annat, men tänkte skriva lite nu vad som hänt sedan jag skrev ett inlägg. 
 
Jag har äntligen bytt namn så nu heter jag Theodore och inte Madelene, så nu kan ingen komma och säga något annat! Samt mina släktingar har börjat mer och mer att försöka säga han/honom och Theo/Ted/Theodore till mig, så det gör mig väldigt glad!
 
20 November var jag på ''Transgender day of remembrance'' i Söderhamn med min kompis Jazz (som också är FtM), hans syster och min gamla lärare/deras nuvarande lärare. Det var väldigt roligt och intressant att lyssna på dom som stod och pratade om allt inom detta område.
 
Jag har fortfarande inte fått något svar från Uppsala om utredning, men det har ju bara gått runt 2 månader så jag förväntar mig inte så mycket än. Dock börjar jag bli lite ivrig och längtar tills jag får hem ett brev från dom.
 
Bilden är från Transgender day och det är jag, min kompis Jazz, Jazz's mamma och Maria Hansson Nielsen som var en av dom som stog och pratade och dessutom är MtF. Maria fick blommor av dom som hade fixat detta evenemang och då var hon jätte gullig och gav mig och Jazz dom. Hon är en otroligt stark och trevlig människa!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: