Remiss och namnbyte

Jag fick veta idag hos vuxenpsyk att läkaren har skickat in remissen, äntligen. Med tanke på hur det lät så trodde man nästan man skulle behöva vänta i 6-7 månader till på att han skulle ''få tid'' till att skriva den, men det tog kanske bara 1-2 veckor som tur var. Så nu väntar jag på kallelse från Uppsala och för hoppningsvis få börja mitt äventyr äntligen på riktigt. 
 
För en vecka sedan skickade jag dessutom in en lapp om att få byta mitt namn från Madelene till Theodore och byta mina mellannamn Anna och Maria till bara Maria. Jag var hos min mormor och fixade lite med andra papper och kom på att hon skaffat hem bläck till sin skrivare och då passade jag på. Jag hoppas att dom kommer acceptera namnbytet så jag får heta Maria Theodore Wikström istället för Anna Maria Madelene Wikström. Jag har dock aldrig för höga förhoppningar för då blir man inte lika besviken, men jag ger då inte upp om dom nekar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: